2013-02-18

Imnul betivilor (hw 7)



De la beat, carciuma vin,
Merg pe gard, de drum ma tin.
La subrat eu am un caine,
De picior ma trage-o paine.
Nici un latra nu ma caine,
Nici impunge nu ma bou;
Dau cu caini in bolovani
Sa ma apar de dusmani.




Un om beat care raspandea un miros ingrozitor de bautura ieftina si care avea un sac si un ziar vechi se urca in autobuz si se aseaza langa un preot cu un  aspect foarte onorabil. Scoate din sac o sticla de bautura aproape goala din care bea pana la ultima picatura, dupa care incepe sa citeasca din ziar. La un moment dat i se adreseaza preotului:
- Scuzati-ma, parinte, stiti cumva din ce motive se ajunge la spondiloza?
- Desigur - raspunde preotul, care simtea o neplacere crescanda, pe un ton de o politete rece si sarcastica.
- Factorii care duc la spondiloza sunt: o viata dezordonata, tovarasia unor femei de calitate indoielnica, consumul exagerat de tutun si alcool, betii care se termina cu nopti petrecute in bordeluri, toate astea duc la spondiloza.
- Uuuaaauuu! N-as fi crezut niciodata - raspunde omul beat si se intoarce la ziarul sau.
Preotul, milos de felul lui, dupa ce se gandeste la cele spuse, se adreseaza  din nou omului, de data asta pe un ton bland si impaciuitor:
- Scuza-ma, n-am vrut sa te jignesc, de cand suferi de spondiloza, fiule?
- Eu? Nu, parinte, eu niciodata n-am suferit de asa ceva! Tocmai am citit in ziar ca Papa are spondiloza.

Un tip beat mort statea la bar, se apropie barmanul si zice:
- Vai, dar aveti paharul gol, mai doriti unul?
- Ce sa fac cu doua pahare goale?

Postarea participa la Happy Weekend! Editia a 7-a 

12 comentarii:

  1. Ai vazut de ce abdica Papa?o saptamana armonioasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce ti-e si cu spondiloza asta :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu care ma tot framantam ce probleme de sanatate are Papa ;) :))
    Gluma cu spondiloza e la fix!
    Super imn, super glume! Mi-ai inveselit dimineata.
    Si post-scriptumul mi-a placut ;)
    O saptamana minunata, Diana draga!

    RăspundețiȘtergere
  4. =)))) Mai tineam minte franturi din "imnul betivilor" si mi-a placut s-o citesc din nou. :)
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. :)))))))
    bancurile sunt mortaaaaleeeeeee!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Stiam doar primele versuri de la "imn"...
    acum stiu si sfarsitul...

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună Diana!
    Super glumele tale!
    Mi-ai înveselit seara !
    Îți mulțumesc!
    O săptămână frumoasă îți doresc!
    Cu drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu m-am îmbatat numai de cat am citit! Hac! Hai la mai mare! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Are dreptate omul, ce să facă cu două pahare goale!?! :))
    Pup, Diana.

    RăspundețiȘtergere
  10. Logică beton în ultimul banc, reiese că omul nu era încă ameţit de alcool :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Uite asa am aflat si motivul pentru care si-a dat Papa demisia. :))

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.