2014-06-25

Miercurea fără cuvinte. Un curios

Fotografii Wordless Wednesday! (26), la CARMEN
Sursa foto: Turism de Aventura (albumul “Kenya 2011”) / http://www.extreme-travel.ro/
Happy WW!

28 de comentarii:

  1. Un curios foarte dragut! :-)
    Numai bine, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hazliu, intr-adevar! :)
      Multumesc, la fel.
      Zile fericite sa ai!

      Ștergere
  2. Drăguț tare eroul zilei :) !
    Ce minunată este natura în jurul nostru și cât ne străduim s-o distrugem...
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si fotogenic! :)
      De cate ori vad fotografii cu peisaje senzationale exact la modul in care omul reuseste sa distruga Natura ma gandesc... Apoi imi spun ca ceva tot mai scapa de la distrugere! :)
      Zile fericite sa ai!

      Ștergere
  3. Ce pufos prietenos ! L-am căutat pe Hyrax pe Google și cică ar fi înrudit cu... elefantul. N-ai zice, când îl privești !

    Happy WW, Diana ! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place asa de mult "alura" lui! :)) E hazliu foc!
      Oooo! Uimita am fost cautand pe Google sa aflu ce este - fotograful nu a scris ce animalut este - si am citit ca se inrudeste cu elefantul! Am citit de doua ori, sa fiu sigura ca nu inteleg bazaconii! :))
      Zile fericite iti doresc cu drag!

      Ștergere
  4. A venit şi vara, câmpul este verde şi înmiresmat, dar, din păcate, zilele încep să scadă căci trecuserăm de solstiţiul de vară.
    Să ai o MFC frumoasă şi liniştită ca marea după furtună.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zilele incep sa se micsoreze dar mi-ar placea foarte mult sa nu se mai scuture norii atat de des si atat de mult! :)
      Multumesc, la fel, Liviu!
      Zile fericite sa ai!

      Ștergere
  5. Cat de prietenos este eroul postarii de azi! Dar probabil, curiozitatea l-a facut sa se apropie de om.
    O zi de miercuri frumoasa!
    Te pup!
    Claudia

    http://themagicaljourneyofmylife.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ca este obisnuit cu oamenii. :)
      Multumesc, la fel.
      Zile fericite iti doresc, cu drag! Pupici!

      Ștergere
  6. Ce simpatic este. Cum se numeste ca nu stiu? O zi frumoasa sa ai ca sufletul tau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E hyrax, o rozatoare africana, in special.
      Multumesc din suflet!
      Zile fericite iti doresc, cu drag!

      Ștergere
  7. Amuzant curiosul vostru. :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. vai cat poate fi de haiooooos! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In primul moment am crezut ca-i marmota! Apoi, privindu-i nu doar chipul mi-am dat seama ca n-are coada asa lunga ca marmota! haiosul mi-a dat ceva de lucru pana l-am identificat! :))

      Ștergere
  9. Amuzant animalut!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Plin de curiozitate ,eroul imaginilor de azi!
    O zi insorita!

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună Diana!
    Simpatic animăluț!
    O zi minunată draga mea îți doresc!
    Mii de pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Elena!
      Fotogenic, curios, sociabil, hazliu... O multime de calitati. :)
      Multumesc, la fel!
      Imbratisari cu drag!

      Ștergere
  12. Frumoase imagini!
    O seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  13. hyrax... aud pentru prima data despre acest animal care pare tare prietenos :)) sau s-a manifestat asa, pentru ca a vazut pentru prima data bobanci de expeditie?! ca localnicii alearga desculti pe acolo, in jurul casei lui :)))
    O saptamâna minunata iti doresc! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand am postat fotografia am auzit si eu despre el! :)) Cand am luat foto de la Radu nu stiam ce e, dar m-a amuzat. Am cautat pe net de mi se lungisera urechile! :)
      :))))) Cred ca adulmeca bocancii stiind ca de-s de expeditie se lasa si cu ceva atentie pentru el! Tare dragalsa mi se pare si foarte indraznet se pare ca este! Undeva in foto - dar nu se vede, cineva indrepta spre el aparatul foto si el statea "drepti" - ca la fotograf! :)))
      Multumesc, la fel!
      Zile fericite sa aveti! Pupici cu drag!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.