2012-07-08

Happy Weekend - De sezon!!!

peisaj de iarna
In Romania exista azi doar doua anotimpuri:
La naiba! Ce cald e! si
La naiba! Ce frig e!
*
Desi e foarte frig, un pescar care se plictisea acasa se hotaraste sa plece la pescuit. Ajunge el pe lac, scoate tarnacopul, face copca, dupa care-si arunca unditele in apa. Sta el ce sta si odata aude o voce groasa din spate: - Aici nu este peste! Nedumerit, pescarul isi extrage unditele si se muta mai incolo… Tot nu musca. Dupa o vreme aude iarasi vocea:
- Aici nu este peste!
Suparat, se muta din nou, sparge gheata si da din nou cu unditele in apa. Din nou, in spatele lui, vocea:
- Aici nu este peste!
Enervat, pescarul se intoarce si spune cu naduf:
- Dar cine sti tu, de-mi tot sperii pestii?
- Directorul patinoarului!

10 comentarii:

  1. :)))))
    Buna dimineata si aici!
    Din cauza caldurii am dormit azi-noapte ca un lemn. Si tot asa m-am trezit...mi-e somn. De la caldura.

    Daca ai sti ce racoare mi-a adus postarea ta, chiar daca doar in gand. Mi-as dori ca macar vreo 5 zile din iulie sa fie asa. Una pe saptamana.
    Nu i-am scris niciodata lui Mos Craciun. Zici ca anul asta ar fi cazul s-o fac? Sa-i cer un job poate...;) Asta daca nu rezolv pana atunci.

    Happy, happy weekend iti urez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara!
      Multumesc de vizita, Elly!
      Eu sper sa dorm ca un lemn in aceasta noapte! Vreau vacanta cateva zile!

      Eeee... Un loc de munca vei gasi! Si de nu, creaza tu locuri de munca pentru altii! Vorbesc (scriu) foarte serios! Cauta-ti talentele - ca nu cred sa duci lipsa - si sa vezi ce iese! Vei fi surprinsa! Poti munci numai pentru tine! Vezi Florentina, vezi... Ina :) si vezi multi altii! Bazeaza-te - in primul rand - pe ceea ce stii si poti face si iti place sa faci! Mult noroc!

      O saptamana cu reusite iti doresc si... astept vesti bune (nu doare eu - sunt sigura!)

      Ștergere
  2. :))) Foarte amuzant bancul :)) Ma asteptam la un monstru ceva :)))
    Si da, cam avem doua anotimpuri, s-a cam dus cu toamna si primavara :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru vizita, Alyz!
      Sa stii ca mi-a placut sa "scotocesc" pe blogul tau! :)

      Mult noroc iti doresc! Viata fericita, alaturi de cei dragi!

      Ștergere
  3. Ma bucur :"> Te mai astept :D
    Te adaug in lista ca sa-mi fie mai usor sa te vizitez si eu :D
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Alyz!
    Am facut acelasi lucru. :)
    Spor!

    RăspundețiȘtergere
  5. ce racoare e aici la tineeee :))

    haios bancul,mi-a placut :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era asa cald cand am vazut postarea la Carmen incat numai la zapada mi-a mai stat gandul! Asa ca... Am ales o poza cu o gradina acoperita cu omat! Numai cand gandesc "omat" am senzatia ca e mai putin cald! :)

      Ștergere
  6. M-am racorit instantaneu. Cred ca trebuie sa-ti multumesc pentru asta! O saptamana racoroasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu placere! :) Racoare instantanee am simtit si eu cand am regasit aceasta foto si am ales sa o postez!
    O saptamana minunata sa ai! Succese!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.