2012-10-10

Miercurea fără cuvinte: Sculptură în fructe și legume

sculptura in fructe si legume
legume si fructe sculptate
         Happy WW!      
Wordless Wednesday (41) - joc în imagini găzduit de CARMEN, unde găsiți tabelul pentru înscriere. 

22 de comentarii:

  1. Da, sunt o frumusete si o masa asa decorata e si mai apetisanta!
    Frumoase. Intotdeauna mi-au placut fructele si legumele artistic decupate, asortate...ceva superb.
    O zi de miercuri cat mai placuta, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ca le-am papat cu... mila! :)
      Mi-ar placea sa le pot decupa asa frumos, sa imi uimesc musafirii cu opere de arta! :) Dar nu-mi reuseste!

      O seara minunata iti doresc!

      Ștergere
  2. Mi-ar fi milă să le mănânc, dar sunt foarte apetisante.Minnie cu pepenii, tu cu ridichile și castraveții, toate pe gustul meu, parcă v-ați înțeles! Mă tentează kiwi-ul, oare nu e aranjat cu vreun aparat, că aș face și eu! O zi minunată, dragă Diana! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa ma patit si eu: am inghitit cu greu :)
      La toate a folosit cutite... Si ii mergeau mainile de ziceai ca lucreaza in plastelina!
      Haha! Cand am vazut pepenii la Minnie m-a pufnit rasul! Dar nu i-am scris nimic! :) Am lasat-o sa vada ea cum s-a nimerit!

      O seara frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  3. Eins, zwei... polizei!
    Diana m-am distrat! Daca tot vine ideea de la Carmen, nu? :))))))))
    Se asociaza lugumele tale cu pepenii mei! Dam o petrecere? Hahahahhahha!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crezi ca eu nu m-am distrat cand am vazut pepenii de la tine? Ma uitam usor crucis! :)) Nu-mi venea sa cred! De acum inainte intai verific ce postezi tu! :))) A fost extra amuzant! Si am tacut "melc" cand am fot pe la tine! ;)

      Dam o petrecere, da!!! A inceput deja! :)
      O seara minunata iti doresc!

      Ștergere
  4. am un amic care creeaza asa ceva...foarte dragute...si migaloase !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce fain de tine! Ai la indemana pe cineva care sa te invete! :)
      Rabdare sa ai! :)

      O seara minunata iti doresc!

      Ștergere
  5. la Minnie am gasit pepeni,la tine legume si fructe,un adevarat "desfrau" de forme si culori...mi-a placut! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti imaginezi ce surpriza am avut cand am vizitat-o pe Minnie! Deja postasem, inscrisesem link-ul si... am facut ochii mari, cat pepenii! :)

      O seara minunata sa ai!

      Ștergere
  6. De la Minnie am trecut la tine... si ii mai vad si comentariul...:))
    simpatice sunteti :))
    mie imi plac foarte mult felul acesta de aranjamente fie ca sunt din fructe sau legume, dau bine ochiului si le fac mai apetisante.
    Happy WW!!!
    >:D<

    P.S si totusi ma gandesc ce o sa pregatiti la Happy Weekend? :))


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne-am asortat azi, nu gluma! :)) Inca mai mustacesc de ras! Pentru ca efectiv m-am holbat la ecran cand am vazut pepenii de la Minnie! :)

      Hahahaha! Voi "verifica" ce posteaza Minnie! :)))

      O seara minunata sa ai!

      Ștergere
  7. Foarte frumoase.
    Prin bunăvoinţa doamnei Carmen sunt înregistrat la MFC. Dacă vrei să vezi ce am pe blog te invit aici: http://noulapullum.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Liviu.

      Am fost, am vazut, mi-a placut cum ai surprins Natura!

      O seara minunata sa ai!

      Ștergere
  8. Ce frumoase. Înveselesc ochiul și parcă ți-e milă să le mănânci !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Realitatea este ca am inghitit cu noduri miezul de kiwi... :) De le-as putea face si eu asa nu mi-ar mai fi "mila" sa le mananc :)

      O seara minunata sa ai!

      Ștergere
  9. un adevarat artist! a sculpta fructe reprezinta pasiune pura! Un tip modest, cu mult talent si enorma rabdare!
    multumesc pentru minunatele fotografii!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Talent si rabdare, da! Mie imi reuseste numai "cupa" din portocala - e cea mai simpla! Tai portocala in doua, decojesc bucati din coaja si nu trebuie sa fac nimic altceva! :)

      Cu multa placere!
      Si eu multumesc!

      O seara minunata sa ai!

      Ștergere
  10. Cu asa aranjament parca iti e mila sa le mananci:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel simt si eu! :)) Inghit cu noduri, pana ma obisnuiesc!:)

      Ștergere
  11. M-as ridica flamanda de la masa, daca toate fructele si legumele ar fi atat de bine aranjate. Mi-ar fi mila sa le ating. :))

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) Pur si simplu e un sentiment pe care e greu sa il inving! La fel imi spun si eu... Apoi ma gandesc ca... sunt comestibile! Si inghit cu noduri - la inceput!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.