2014-09-12

Reflexii în oglindă. Mi-s frumoasa!

Pentru jocul "Reflexii in oglinda"
Sursa foto: Turism de Aventura
https://www.facebook.com/ExtremeTravelandAdventure
actualizare 2021: adresa paginii s-a schimbat intre timp, foto nu mai e in albumele actuale

33 de comentarii:

  1. Frumos exemplar! Vestimentaţie de permanentă gală :)
    O zi minunată, Diana!

    RăspundețiȘtergere
  2. priveste si asteapta miscarea celuilalt...dar nu pentru mult timp, e prea desteapta ca sa se lase pacalita de o...reflexie :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Diana!
    Frumoasă reflexie!
    Un weekend de poveste să ai draga mea!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pare să se gândească: oare îmi stă bine blana azi? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Zău că asta e frumoasă. Am văzut maimuțe cu adevărat urâte, dar cea din fotografie chiar arată bine !

    RăspundețiȘtergere
  6. chiar frumoasa este! si curajoasa sa vina pana in geamul casei si prietenoasa , daca are nevoie de compania oamenilor. Si sigura pe ea, ca un fotomodel, daca se lasa asa lesne fotografiata :))
    Un weekend minunat sa aveti. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Această maimuțică e o scumpete! Îmi place foarte mult culoarea blănii ei-dacă aș fi avut încă o posibilitate să îmi schimb culoarea podoabei mele capilare,probabil ar fi fost argintie,ca și blana ei.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce simpatica este asa ingandurata :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Oglinda, oglinjoara, cine e cea mai frumoasa urata maimuta din tara? Foarte simpatica fotografia!

    RăspundețiȘtergere
  10. Diana draga, la tine este totul ok?! Nu ai mai aparut pe blog de doua saptamani... Iar face fite computerul tau?! Of :-)
    Te pup. Salutari fetelor din familia ta!

    RăspundețiȘtergere
  11. He, he! Sigur că e frumoasă! Ca o... "zână" a junglei!
    Numai bine şi zile frumoase, dragă Diana! :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. Tare frumoasa Miss maimutica !Cred ca a fost aleasa de tot neamul ei !
    Weekend placut !

    RăspundețiȘtergere
  13. Diana, sper că ești bine și că absența ta de pe blog se datorează unor lucruri bune.

    Numai bine, draga mea ! ♥

    RăspundețiȘtergere
  14. Nici că se putea o asociere mai inspirată: maimuţa şi oglinda! Oricum arată mai bine decât multe bipede excentric fardate!

    RăspundețiȘtergere
  15. Bună Diana!
    Îmi lipsești,ce este cu tine?
    Îți doresc un weekend frumos și aștept un semn!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  16. Esti frumoasa....da' pe unde umbli?

    RăspundețiȘtergere
  17. buna poanta de azi :)
    cam asa ma simt si eu :))
    toate cele bune

    RăspundețiȘtergere
  18. Salutări şi urări de bine, dragă Diana! :-)

    RăspundețiȘtergere
  19. Tiiiiiii... dar lunga vacanta ti-ai luat!
    Pupici si imbratisari

    RăspundețiȘtergere
  20. a trecut ceva vreme de cand nu te-am mai vazut pe aici, sper ca e totul ok cu tine...

    RăspundețiȘtergere
  21. Simpatica maimutica! Cand mai postezi alta? :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Corect: Miss frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  23. Draga mea, doresc sa-ti adresez si pe aceasta cale urari de sanatate si numai bucurii, sa fii fericita si sa ai succes în tot ce-ti propui si... sa-ti repari cât de repede laptopul, ca tare dor ne e de tine! LA MULTI ANI! pupici si îmbratisari ♥

    RăspundețiȘtergere
  24. Bine ai revenit si LA MULTI ANI CU MULTE IMPLINIRI!

    RăspundețiȘtergere
  25. la multi, veseli si norocosi ani iti doresc cu tot dragul, Diana! :)
    nu intelegeam de ce ai disparut brusc, ma gandeam ca esti prinsa cu job-ul...sper sa-ti functioneze curand laptopul, ne lipsesti...

    RăspundețiȘtergere
  26. La mulţi ani fericiţi, dragă Diana! Am aflat de la Carmen de aniversarea ta. Să fii sănătoasă şi să ai parte numai de bucurii şi împliniri! :-)

    RăspundețiȘtergere
  27. Iar am întârziat cu urările! :"> Și mereu m-am gândit, anul acesta, la ziua ta. La mulți ani cu sănătate și multe bucurii! Aștept să revii. Cu drag, Gabi :)

    RăspundețiȘtergere
  28. La mulți ani cu sănătate și bucurii !!!

    RăspundețiȘtergere
  29. Sa fii sanatoasa si bucuroasa! La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  30. La multi ani! ...cu intarziere, acum am aflat ca a fost ziua ta.deci laptopul e de vina pentru absenta ta, am inteles bine? daca te putem ajuta cu ceva, nu ezita sa ne spui. De exemplu, poate un puneti mana de la mana si luati-mi un laptop? :) La cati iti ducem dorul cred ca ne-am putea mobiliza sa facem si asta. Pupici si sa revii curand!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.