2014-12-05

Reflexii in oglinda

Fotografii pentru Reflexii in oglinda, la SoriN

14 comentarii:

  1. wow! :))) astea da reflexii simpatice! pe cel maro l-as lua acum acasa! vaiii cât este de scump!
    pupici si salutari acasa. Sarbatori fericite! o noapte magica de Mos Nicolae! :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt dragalasi cainii, tare dragalasi! Cand va fi timpul probabil ca veti avea si voi unul in curte. :) Unul care sa nu sape florile, bineinteles. :))
      Transmis si retransmis catre tine: numai ganduri bune!
      Multumim! Bogat Mos Nicolae sa fie! :)
      Imbratisari cu drag!

      Ștergere
  2. Amuzante poze! Căţeluşii sunt tare hazlii când se întâlnesc cu propriile reflexii în oglindă. Am avut un căţel care era în stare să muşte oglinda de furios ce lătra la ea.
    Weekend frumos, dragă Diana! Şi numai bucurii de la Moş Nicolae! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt hazlii, o, da! :))
      Imi pot imagina cu ce convingere se certa singur catelul! :)) Dragutul de el!
      Multumesc, la fel, Alex!
      Mos Nicolae bogat sa fie!
      Zile fericite iti doresc, cu drag!

      Ștergere
  3. Bună Diana!
    Haioase poze,prima este preferata mea!
    Îți doresc un weekend minunat și sper că Moșul ți-a adus tot ce ți-ai dorit!
    Pup și îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Elena!
      Multumesc!
      Mosul a trecut si pe la mine si, intre altele, m-a trimis sa vad cum se aprind becurile in bradul din centrul orasului! :)) A fost pentru prima data! Ma feresc de aglomeratie si azi m-am inghesuit pentru cel putin 3 ani! :))
      Imbratisari cu drag! Pupici!

      Ștergere
  4. Wow, simpaticii de ei. Imi plac mult cateii. A venit Mosul la tine? Sper ca ti-a adus ce ti-ai dorit. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie-mi plac si mi-e mila de cei abandonati... Mi-e cel mai greu, insa, de sarbatori (in special) cand ma gandesc la miile de copii care n-au mai nimic... :(
      A fost Mosul si pe la mine, da! Sper ca si la voi a fost si a umplut ghetutele!
      Multe bucurii sa ai! Pupici!

      Ștergere
  5. hahaha...ce mutrite au !!!
    Am avut doi catei, in perioade diferite. Amandoua erau atat de prostute cand se uitau in oglinda: latrau, se repezeau la oglinda , dadeau din coada...erau haioase ! Mi-am adus aminte cu placere de nebuniile care le faceau-multumita postarii tale !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh! Ma bucur ca ti-ai amintit de ei.
      Si eu am avut "maimutoi" :) latratori si niciunul nu se dadea la imaginea din oglinda. Habar n-aveau! :))
      Zile fericite iti doresc!

      Ștergere
  6. Ce simpatici sunt :)) Cutu meu mic latra cand se vedea in oglinda, credea ca e cineva acolo si nu intelegea de ce face aceleasi miscari :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar la altii si prin clipuri am vazut astfel de catei! Sunt mortali cand se latra si se maraie singuri!! :)

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.