2014-12-12

Reflexii in oglinda

Fotografie pentru Reflexii in oglinda, la SoriN

12 comentarii:

  1. Frumos oras, frumoase reflexii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a placut poza... Stralucirea de pe asfalt e - in mare parte - polei! :) In 28 nov (si in 29) a fost infiorator pe aici, din cauza poleiului! :)

      Ștergere
  2. ce stralucire de oglinda...o reflexie citadina deosebita, imi place! :)
    pup Diana, noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imaginea mi-a amintit de perioada cand urcam, seara, aproape zilnic in Poiana BV - in dreapta se deschide drumul care duce spre Poiana. Nu ne pasa de vreme, de aglomeratie, de nimic! :)) Plecam de aici in pantofi - fiind uscat - si ajungeam in Poiana unde (uneori) era zapada pana la glezna! :)
      Seara minunata sa iti fie! Pupici!

      Ștergere
  3. E super faina...de o sensibilitate aparte,lumina parca vibreaza!
    Ganduri bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar! Lumina vibreaza in aerul inghetat! :)
      Multumesc! Numai bine!

      Ștergere
  4. Ce frumoasă fotografie, din oraşul vostru frumos.
    Îţi doresc un weekend frumos, dragă Diana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel, Alex!
      Zile fericite iti doresc, cu drag!

      Ștergere
  5. Am avut parte de multe reflexii in ultima vreme.Eu am fost miercuri si ningea de zor.Pana am facut cateva poze si am postat ,s-a oprit spre uimirea mea.Asa ca ramane la reflexii pe weekend.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa...! Cand e ud asfaltul avem de unde alege reflexii! :) De fapt, nu e valabil si pentru mine pentru ca nu ma descurc sa fotografiez, dar imi plac reflexiile colectionate de voi. :)
      Numai bine!

      Ștergere
  6. Chiar daca ploua, Brasovul tot frumos ramane ! :)
    Un weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un oras frumos, as zice. :) Multumesc.
      Zile fericite iti doresc, cu drag!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.