2015-05-26

Buna dimineata soare! Acelasi cer

cer senin vazut de la radacina copacilor inalti asezati in cerc
sursa: Turism de Aventura
Inima mea, pasăre ...
inima mea, pasăre din sălbăticie
şi-a gasit cerul în ochii tăi.
ochii tăi sunt leagănul zorilor
ochii tăi sunt împărăţia stelelor.
cântecele mele se pierd în adâncul ochilor tăi
lasă-mă să mă înalţ în aceste două ceruri
în uriaşa lor singurătate.
lasă-mă doar norii să le spintec
să le-mprăştii vâsliri de aripi
în strălucirea lor plină de soare.
Rabindranath Tagore (1861 - 1941)
cerul senin vazut printre ramurile verzi ale copacilor spre creste de munte
sursa: Turism de Aventura
(Nepal)
Fotografii in jocul Iulisei, Buna dimineata soare!
pagina sursa pentru fotogrfii nu mai este activa: 
https://www.facebook.com/TurismdeAventura/photos/pb.112753012096222.-2207520000.1432631890./920091654695683/?type=3&theater

8 comentarii:

  1. Frumoase imagini. Cand vad cerul printre coroanele copacilor intotdeauna imi imaginez o
    poarta spre alte lumi!
    Zile frumoase si insorite!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce priveliste am avut la vederea alpilor Austrieci , era un paradis care il tineam pe sub maneca , niste munti albi stancosi , cu o vegetatie verde imprejur , Traiasca alpi din Austria .. indragostit de munte ??

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a venit o idee sa-i mai revad o data , sau oare salbaticia e tot ce-mi place , mi-ar face bine sa stau ca un caraus vre-o 2 saptamani in munte .

    RăspundețiȘtergere
  4. Femeia Sagetator : mi-as manca si degetul si buza
    Daca voi nu puteti intelege , insa eu ma voi uita dupa peisajele dorite atat de mult

    RăspundețiȘtergere
  5. vaaaaai ce contrast superb, intre verdele crud si cerul albastru, ce "fereastra" frumoasa spre muntii înzapeziti!
    "[...] norii să le spintec
    să le-mprăştii vâsliri de aripi
    în strălucirea lor plină de soare."
    balsam pentru suflet... Multumesc <3
    pupici si numai gânduri bune, de la duo pentru trio :-*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce faina e a doua imagine!Sa ai o saptamana linistita in continuare.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Superbe fotografii!

    O, ce postare frumoasa si romantica, însotita si de versuri ! O saptamana minunata îti doresc!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.